Пропускане към основното съдържание

MATRIX


Аз съм висок тъмен с тъмни очи, тъмни очила и черен шлифер.
Израснал съм в най – меките вълнени чорапи.
Гледал съм много филми с Чък Норис.
Пробвал съм всички антибиотици.
Пил съм течност за чистачки.
Завивал съм се с най-качествената булана.
Разбира се не винаги всичко е перфектно.
Завършил съм НАТФИЗ.
Не страдам от раздвоение на личността, но на практика имам две тела.
Астралното ми тяло обаче е на път да се материализира.
Имам огромен потенциал, но нямам време да го развивам.
Тръгна нещо да развивам и се заглеждам в телевизора.
Преди да пуснат Гугъл транслейтър мислех да уча английски.
Но…
Изненадващо и внезапно осъзнах:
Аз съм в Матрицата…

Един от най – свестните хора, които познавам е Нео.
От Матрицата.
Той е голяма работа.
Уникален.
Възхитен съм от него.
Ако изберат Нео за президент на Съединените Американски Щати – емигрирам.
Обаче…
Клонингите никога няма да го позволят.
Нео е идеалния съпруг за Кари Брадшоу.
Знам как се става такъв човек.
Мисля, че и Сергей Станишев също мечтае да бъде Нео.
Нали?
Забележете рамките на очилата, прическата и начина по който седи на мотора.
Но…
Кари Брадшоу и Сергей ???
Сигурен съм, че всички хора могат да бъдат Нео.
Аз също.
За сега разполагам с мобилен телефон, шлифер и очила.
Ходя на оракул.
Става бавно.
Някои неща се намират трудно.
И…
Не е лесно да убедиш много хора, че ти си избрания.
Има си пречещи обстоятелства.
За сега още съм в Матрицата.
Чакам моето първо позвъняване.
Всеки път, когато звънне телефона .
Чакам своя собствен бъг.
Направо настръхвам, като си помисля.
Eстествено... аз допускам, че извън Матрицата може да не ми хареса...
Може мистър Смит да се окаже много свестен агент.
Има вероятност да разбера неговата гледна точка.
Но...
Искам да го видя.
Да си поговорим.
Да го усетя.
Живия контакт не може да сравни с нищо.
Искам да му кажа:
„Хелоу мистър Смит”.
Аз вече съм имал няколко неуспешни телефонни позвънявания.
Не знам - може би от Морфей?
Но…
Там, където съм аз мобилната връзка е слаба.
Има и сериозни смущения от сателитните чинии, телевизионната кула е близо…
Или…
Още не съм решил къде искам да живея.
В Матрицата или извън нея.
Помня, че и Нео се колебаеше.
Имаше съмнения.
Смятам, че това е нормално.
Матрицата може би също има своите положителни черти.
Програмите заложени в нея могат да бъдат донаписани.
Но…
Все пак изкушението да бъда хакер ме екзалтира.
Не е свързано с егото.
И с личния авантюризъм не е.
Просто искам да изляза от Матрицата.
И да кажа:
„Хелоу мистър Смит”.
Докато чакам да звънне Морфей върша дребни неща.
Наблюдавам телевизията.
Следя програмите.
Чета между редовете.
Заглеждам се внимателно в лицата и излъчването на хората.
Търся паролите.
Разшифровам знаците.
Непрекъснато си зареждам телефона, гледам винаги да съм в обхват…
И най – важното!
Вярвам!
Много стилно…
Смятам, че ако човек се научи да обича и да вярва, Морфей ще му звънне.
Или…
Някой друг.
Може би...
Не знам.

Още съм в Матрицата…


Популярни публикации от този блог

БАЙ МАНГАУ Хита на сезона! За Бай мангал! Бай Мангал не е вече във пандела. Бай Мангал пие кафета със канела. Бай Мангал знае 2 и знае 200. Бай Мангал пак ще е на Манго – Феста. Бай Мангал е първ на светофара. Бай Мангал кара „Кадилак - Самара.” Бай Мангал не чака много,много,много. Бай Мангал със пънкари прави пого. Бай Мангал е страшно печен тип! Бай Мангал е на Чехов прототип. Бай Мангал е следовател пандизчия. Бай Мангал е на султана ибрикчия. Припев: Бай Мангал!!! Егати паура!!! (х2) Бай Мангал, имаш ли??? Колко струваш? Бай Мангал мисли за международното положение, както и международното положение мисли за Бай Мангал. Бай Мангал е съмъскръчки бекенаф, Бай Мангал е бекенаф на съмъскръчки!!! Бай Мангал тренира черните барети. Бай Мангал пилотира самоле-лети. Бай Мангал днес ще излиза с танка. Бай Мангал е правителството в сянка. Бай Мангал много мрази терикати. Бай Мангал консултира адвокати. Бай Мангал притежава меки чувства. Бай Мангал е за изящните изкуства. Бай Мангал алкохол н

LOVE IS

ЛЮБОВ Е ДА СИ ТАТУИРАШ LOVE НА РЪКАТА ЛЮБОВ Е ДА ПОЕМЕШ НА КУЧЕТО ВИНАТА ЛЮБОВ Е ДА НАПИШЕШ ПОЕМА ЗА МОСТЧЕ ЛЮБОВ Е ДА СЪБЛЕЧЕШ ЧОХЕНО КОНТОШЧЕ ЛЮБОВ Е ДА ЗАГРЯВАШ С ДУМИ В СТУДА ЛЮБОВ Е ДА ПРЕНАПИШЕШ КОДЕКСА НА ТРУДА ЛЮБОВ Е ДА СИ ИЗХВЪРЛИШ САМ ТЕЛЕВИЗОРА ЛЮБОВ Е ДА ТИЧАШ ДО ПЕТИЯ ЕТАЖ  С ФРИЗЕРА ЛЮБОВ Е ДА ИМАШ ПОЕТИЧНИ СЕРЕСЕТА ЛЮБОВ Е ДА СИ ПУСНЕШ АУДИО КАСЕТА ЛЮБОВ Е ДА ПАЛИШ СВЕЩИ ЗА РОМАНТИКА ЛЮБОВ Е ДА ТРЕНИРАШ КАМА СУТРА ГИМНАСТИКА ЛЮБОВ Е ДА НАКАРАШ КОСМОСА ДА ТЕ ОБИЧА ЛЮБОВ Е ДА СИ КАЖЕШ: АЗ СЪМ *БАХ ТИ И ПИЧА

ПРЕДПРИЕМАЧ СПАСЯВА СВЕТА ОТ БОКЛУКА

Aз съм известния предприемач, който ще спаси света от боклука. Имам едно язовирче близо до София и там отглеждам пирани. Тия гадинки ядат всичко. Сега подготвяме един проект, заедно със Столична Голяма Община - храним пирани с боклук. И така пробно почнахме да захранваме пираните постепенно с гума, после малко пластмаса, малко стъкло... и пираните ги папкат. Обаче гледам, че след известно време почнаха малко да изнемощяват. Почнаха леко болнавички да изглеждат, леко бледички, плуват, като пияни. Един ден ги гледам и си викам: Ше ги тунинговам!!! Ше ги генно модифицирам! И се фанах с едно приятелче от кваратала - генно инженерче, направихме една лабораторийка в неговия гараж и почнахме. Оня инжинерчето вика: Кажи сега какви гени да слагам!? Викам: Турай яко! Да има... И почнахме. Турихме гени от крокодил, от скорпион, от жаба, от костенурка (да имат черпуки да не се хапят една друга) и накарая направихме егати животното. Пираня - Франкенщайн. Машин